scars

just nu så är det mesta rätt jobbigt.
har massa att tänka på, men jag skiter i allt. jag orkar inte, och alla bara gnäller, även jag.

ja, dom senaste dagarna har jag umgåttsmed jessica och emma, mys, som vanligt.
sen har jag bråkat lite (mycket) med mamma,
idag blir det KANSKE ath på TG, med lite olika folk! rätt kul tror jag.
igår kväll, och nu på morgonen har jag legat i min nya soffa och myst framför Wallander. Innan frosten, byfånen och just nu ser jag Bröderna. Har som mål att se alla inom sportlovet.
Usch, skola snart, jag får ångest när jag tänker på det. åh, jag vill bara gråta pch skrika, jag orkar inte. men det blir iallafall att prata med SYVen när jag kommer tillbaka. funderar på att hoppa av skolan, så enkelt äre.

mina händer luktar klor! mums ;*
tvättade händerna med det igår, för att få bort hårfärgen, som typ är borta nu.

nu ska jag kika på wallander, hejsvejs!

You said that we would always be friends
You said our love would never end,
but all you gave to me were scars on my heart
All you did to me was tear my world apart
You left these scars on my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0