mannen i den vita hatten

nu har jag möblerat klart! eller, ah, det var igår. menmen,
det var bra, faktiskt, har en annan soffa, och en annan säng nu! skönt.
nu fattas det bara ett draperi i mitten av rummet för att dela av, så det blir en sov sida, och en TV sida, typ. det blir att kolla efter nått snyggt på kupolen i veckan. :)

just nu sitter jag här med färg i håret, brunt! hoppas det blir bra den här gången.
är trött på att färga nu.
har även färgat malins hår, utan handskar, så nu är mina fingrar sexigt bruna! speciellt runt naglarna, där ser det ut som jord blandat med bajs! mys:*

emma kommer hit snart, :) hon ska kika på mitt rum, så blir det kanske någon film!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken snygg blogg du har, Lina. :)

2009-02-22 @ 15:11:53
URL: http://sagathellman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0