luften bor i mina steg

kul att jag typ fick underkänt på APU:n,
hur misslyckad får man bli?
jag försökte verkligen, men jobbet var sämst typ.
men vissa människor fattar ju inte att det där var typ första gången jag var på en arbetsplats liksom, ofta att jag ska veta allt och så.
och jag är ju så jävla blyg, vafan. nog om det, jag blir bara sur och ledsen. så jävla misslyckad.

idag blir det iallafall att städa mitt rum, sen äntligen byta säng med malin, och möblera om!
blir nog att gå till emma en sväng också.
och även hoppas att mamma vill färga mitt hår ikväll. :)

Egentligen älskar du inte mig
och egentligen är det okej med mig.
För jag älskar ingen alls,
sånt där är slöseri med tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0