love until we bleed

har fortfarande inte kommit igång med städning och om-möbleringen.
ska börja så fort det här inlägget blir klart! :)

sitter och lyssnar på green day (lol, jag vet), men jag älskade verkligen dom! likaså simple plan, som fortfarande spelas i min mp3 ibland, MCR, även det spelas också.
nu vet jag inte, nu är det mer kent, håkan hellström och typ in flames. konstig kombination, jag vet!
men jag gillar det mesta.

jag väntar också på att "i taket lyser stjärnorna" ska komma ut på dvd, elelr iallafall så man kan ladda ner den!

jag måste komma på nån bra planlösning i mitt rum, nu när jag har en annan säng med ben och sänggavlar på, så blir det lite svårt att se tv:n,
så jag måste ha den typ snett, lol. jaja, nu ska jag börja med att städa! skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0