tired

Sitter i skolan.
Det är inte speciellt roligt, medicinsk grundkurs.

Igår var jag ute i Arkhyttan med mamma, det var väl inte speciellt kul just igår. Mest för att jag var trött skulle jag tro. Malin sov hos Moa, annars hade hon nog också varit där ute, då hade det kanske varit roligare.
Haha, trött är jag. För imorse så hade jag klockan påhalv sex för att kunna ta min tur till skolan som tog ett bra tag.
Det är kallt i falun klockan sju på morgonen, jag gillar det inte. Fast det var kallt i Arkhyttan också klockan kvart över sex.
Men på resecentrum var det varmt, mina 45 minuter som jag fick vänta där på budden till skolan.
Idag blir det att vara hemma, laga mat åt mamma, ta det lugnt, sova massa!

Jag har huvudvärk och tinnitus idag, jobbigt, men snart är det iallafall lunch.
Nu ska jag läsa lite bloggar och roa mig med det!

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Nu ligger din låt uppe på bloggen och bara väntar på att det ska komma massa röster på just den så att du ska vinna massa länkningar!! :))



Länka gärna till tävlingen så att flera röstar! Då blir det helt säkert rätt låt som vinner!



Kramis på dig / Amanda

2009-08-24 @ 15:45:08
URL: http://amandamanderstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0