back to school

Ja, jag kan ju inte direkt säga att det var kul.
Precis när jag kommit innanför dörrarna så kände jag för att vända, fick värsta ångesten över att vara där. Jag tycker verkligen inte om Dahlander.
Menmen, jag får väl stå ut nån vecka till bara, hoppas jag.

Åh, igår så målade jag på ett skitfult nagellack, på skoj liksom.
Sen så kom jag på att vi inte har något medel som man tar bort det med, så idag så försökte jag liksom "skrapa" bort det, och nu ser det helt konstigt ut.

Idag har jag hostat värsta mycket, svininfluensan på gång kanske?
HAHA, hoppas det, grymt ju. Eller inte, snarare äckligt bara. Men man slipper skolan.

Nu ska jag göra te och en macka!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0