18/8 -09

sista dagen på sommarlovet.
jag har precis vaknat, och funderar på vad som ska göras idag.
måste givetvis städa, efter som jag inte gjort det än, sedan festen. haha, ni som var här kan ju tänka er hur det ser ut. hjälp!
sen blir det kanske att vara med någon, kanske emma & jess.

jag och malin var ensamma inatt, eftersom mamma var hos "någon", vilket innebar att vi inte kom i säng i ordentlig tid, speciellt inte eftersom att malin skulle upp till skolan idag, HAHA, looser. <3
igår när klockan var halv nio så kom jag på att vi inte hade någon frukost, så jag och malin sprang ner till tempo och köpte lite saker. vi han äver plocka åt oss lite tacochips och tacosalsa! underbart. :)

förresten så har mamma bestämt att vi ska behålla ormarna! det är väl okej, bara jag slipper peta på dom.
visst, jag kan hjälpa till med matningen och så, men aldrig att jag petar på den!
hade hellre haft en liten katt liksom. :)

nu ska jag testa om bilddagboken funkar, som inte funkat på läääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0