21.50

Nu har jag sett Desperate Housewives och herregud vad det var sorgligt. Inte så att det tårades lite i ögonen, utan verkligen rann tårar och jag snörvlade ihjäl mig, måste nästan gå och snyta mig. Jag klarar verkligen inte att se när folk dör, eller begravs och alla är ledsna. Jag klarar inte det, fast det bara är en serie, men mina tankar skenar alltid iväg åt rädla för att någon annan ska dö, någon man älskar. Dom takarna har jag i och för sig hela tiden, att tänk om mamma skulle dö? vad skulle jag göra då liksom? Jag föreställer mig hur ledsen jag skulle bli och hur jag bara skulle ligga i sängen och inte orka göra någonting, och jag funderar på hur begravningen skulle vara och massa sånt. Jag klarar knappt av att skriva om det här.
Så mina vänner, ta vara på varje sekund ni har med era nära och kära,
för allt kan ta slut så fort och då är det minnena man får leva på ♥

Nu känner jag mig verkligen negativ, men jag tror der är nyttigt att tänka efter ibland.



jag älskar er. ♥ peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0