13.29

Har varit mycket nu, massa jobb och utflykter, haha.
Orkar inte berätta om allt, det kanske kommer upp ett bildinlägg senare i veckan.
Måste bara skriva att idag har min katt Keso fått 7 stycken ursöta småmissar och jag är helt såld på dom.
Mamma väckte mig vid halv nio och då var det en som hade fötts, sen satt jag där tills alla sju var utpluppade, och dom är så grymt små och söta. Jag har dessutom fått en alldeles egen av dom, en liten ljusgrå misse som ska heta Baltazar, vet dock inte om det är en tjej eller en kille, men så ska den heta oavsett!
Den där grå lilla saken är min finaste kisse, han ska leva i många år och följa med mig när jag flyttar hemifrån. Min bäbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0