10.56

Idag har jag varit vaken sen tjugo över sju, så nu är jag skapligt pigg, och det tycker jag är bra, för idag ska jag plugga så jag får g i mina kurser innan jag slutar på NTI, och det är väl bra med så många g som möjligt tycker jag. Sen ska jag rensa min skoldator så jag kan lämna tillbaka den efter lovet. Sorgligt, men sant. Jag kommer behöva köpa en ny dator för min första lön, det ska bli spännande, har aldrig köpt en dator förut, haha.

Ikväll ska vi träffa min kära vän Emma också, det kommer bli fett, vi ska chilla och dricka lite, myspys. Har inte träffat henne sen nyår, gud vad jag saknar.

Kan ju tillägga att jag sov som en gud i nya sängen, helt sjukt skönt att slippa den där nedrans skarven i sängen. Jag sitter i den nu och kommer spendera hela dagen här typ. Jag ser Big Brother nu för jag känner mig så efterbliven när alla typ skriver om det och jag inte sett det, och jag kan väl skriva som alla andra att den där Hanna W är ju helt blåst. Haha, har inte bildat nån uppfattning om dom andra än, är bara på tredje avsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0