10.40

Det här går ju riktigt dåligt. Ja.
Nu tänker jag inte skriva att jag ska bli bättre på att blogga, för det kan jag uppenbarligen inte, utan jag bloggar när jag känner för det helt enkelt, som nu, nu känner jag för det och då gör jag det.
Idag är jag helt ensam hemma, resten av la familia är ute på olika äventyr, men jag fick stanna hemma, haha, kul. Ja, faktiskt kul, jag är ensam, kan lyssna på vad jag vill i högtalarna, och dessutom ska jag städa.
Men allra först så ska jag se Big Brother från igår, jag hittade en fil på tpb som jag laddade ner och ska se nu, har inte så värst höga förväntningar, men vi får se hur det blir, sen ska jag tvätta och städa vårat rum. Kommer bli sååå fint!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0